dimecres, 6 de juny del 2012

video informatica the real slim shady cover

Amb uns companys hem estat fent un video de un videoclip de Eminem, The Real Slim Shady, el video va ser gravat al cole i el vam editar entre els tres. Tot i que la profesora ens ha censurat algunes imatges ha quedat prou be. En aquest video, una meva companya fa de infermera del principi del video, un meu company fa de Dr. Dre encara que en el video real de l'Eminem no surti nosaltres li hem posat, i finalment jo interpreto a l'Eminem. Hem intentat fer una representació tan bona com hem pogut, pero no hi habia ni pressupost, ni decorats, ni roba adequada, ni els materials nesesaris per fer un cover del video i fer que s'ha sembles, aixi que hem agafat un tros de la canço, ens hem posat davant la camara i hem fet el que hem pogut perque sigui divertit, pero com abans ja he dit, algunes imatges, les mes divertides per la meva opinio, han set censurades per la profesora, tot hi aixi jo segeixo guardant l'original.


1 comentari:

  1. Siii!! definitivament siii!! no hi ha res mes increible gran video!! Eminem ho salva tot! gran Carles et mereixes tots els meus respectes!

    ResponElimina