Les motos de 49cc es poden trucar si un vol, li pots ficar un tubarro d'escapament, yo recomano un metrakit prorace o sp o un SCR o un yasuni. Pots canviar el carburador, pots ficar un numero mes gran, que agafi mes gasolina i que el cilindre al tenir mes gasolina fa una explosio mes gran i fa que corri mes, pero la moto es mol probable que s'afogi perque la mescla que es fa de aire i gasolina no es la correcte ( entre massa aire) i s'afoga. Despres pots canviar la cilindrada, pots ficar un cilindre 74cc i despres amb el carburador i el cilindre la mescla de aire i gasolina es la correcte i te una explosio molt mes gran i la moto no s'afoga i corra mes, el que passa es que quan la moto estigui freda, costara de arrancar perque la gasolina tardara a omplir tot el carburador de gasolina ya que es mes gran que el de serie.
FUNCIONAMENT DEL CILINDRE
El cilindre (bloc) es una part del motor composta per 3 parts: Bloc, culata, i cilindre.
El bloc i la culata estan units per unes juntes molt fines de cartró, el cilindre va a dintre del bloc, conectat amb la biela que fa que el cilindre puji i baixi. la casolina entre per la primera balbula de admissió, el cilindre puja i compimeix la gasolina amb l'aire, despres la bujia fa una xispa que fa que la gasolina exploti, i amb aquesta explosió fa que el cilindre puji i baixi fent el matex proccediment. La bujia( unida a la culata i a la pipeta) fa aquesta xispa gracies a una bateria o una electrica que hi ha en les motos. La bateria s'engega quan dones el contacte amb la clau (ara ho porten totes les motos), en canvi una electrica s'engega quan la moto al engegar-se fa gira la dinamo del motor i aquesta fa la suficient electricitat per fer la xispa, els llums i tota la corrent de la moto(ho porten nomes les motos antigues).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada